Re: Formatowanie i dzielenie dysku na partycje

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 15:37:00 MET DST

On 19 Aug 2004 14:20:09 +0200, katkowska@poczta.onet.pl wrote:

> Nie ma tam opcji stworz partycje jak kilkam PPM na dysk....

Po dodaniu dysku do systemu system powinien mu przydzielić odpowiednią
sygnaturę. JEśli nie zrobi tego automatycznie klikasz prawym przyciskiem
myszki i wybierasz opcję "Zapisz sygnaturę". Potem po prawej stronie
wybranego dysku powinna Ci się pokazać przestrzeń w której tworzy się
partycje. Prawym klawiszem myszki na tej przestrzeni i jest opcja
"Utwórz/Stwórz partycję" Dalej jak poprzednio opisałem.

--
Pozdrawiam
Piotrek