ZMana ustawień połączenia sieciowego

Autor: Andrzej Murawski <andrzej.murawski_at_wp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 15:17:52 MET DST

Mam o szanownej grupy 2 pytania
1. W jaki sposób mam zmienić połączenie (gdzie porzebać), żeby zamiast
pakietów internetowych licznik liczyl mi bajty?
2. Czy to normalne, że pakiety przychodzace dodają sie do wysyłanych? Jesli
nie, co sprawia, że mój komp wysyła gdzieś w sieć to, co ściągam? Pytam, bo
gdy ściągam coś, licznik pakietów wysłanych nasy\uwa równo, a nawet
szybciej, niz licznik odebranych.... Dzika sprawa.
Mam nadzieję, że pomożecie ;))