OE (bug?)

Autor: Ksiaze Ciemnosci <ksiaze_ciemnosci_666_at_yahoo.de>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 11:04:10 MET DST

od kilku dni wystepuje u mnie dziwne zjawisko a mianowicie podczas
przegladania grup dyskusyjnych na ktorych wystepuja monitorowane wiadomosci
nawet po przeczytaniu wszystkich monitorowanych wiadomosci nazwa grupy nadal
jest wyswietlana w kolorze informujacym ze nadeszly monitorowane wiadomosci,
system jest regularnie aktualizowany, restart aplikacji nie pomaga, co moze
byc przyczyna i jak usunac ten drobny ale jak dla mnie upierdliwy feler? czy
ponowne uruchomienie windowsa rozwiazaloby problem i jak w przyszlosci temu
zaradzic?