Re: [OT] office 2000 i obrazki

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 12:41:28 MET DST

> Klikasz na obrazek, CTRL-C, przechodzisz do jakiegoś programu graficznego
> (może być MS Paint) CTRL-V , zapisujesz i tak do uzyskania przez Ciebie
> satysfakcjonującego zbioru rysunków.

dzięki ale już tego próbowałem jakby to było tak proste to nie zawracałbym
wam głowy
ale paint ucina mi części rysunków niejako przycinajac je do pewnej
wielkości i nie mam mozliwości tego zmienić :(
a myslałem ze jak jest funkcja dodaj to gdzies ukryta bedzie tez funkcja
zapisz obrazek jako :P:P

> Pozdrawiam
> Piotrek

pozdrawiam