Re: gdzie w rejestrze ustawić czas aby nie zmieniał się przy każdym włączaniu komputera?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 10:33:57 MET DST

andrzej wrote:

> Co ty to sieć novelowa z win2000prof. Bo wiesz w tym miejscu stały komputery w
> sieci novelowej, a późżniej założono nową sieć z win2000prof z protokołem
> novellowym. I dzisiaj nadal zegar pokazuje 10.25 zamiast 9.25

OK, to w takim razie zrób coś takiego. Uruchom ten Windows 2000 Proff,
zaloguj się jako administrator, a następnie wykonaj w32tm -once i
zobacz, czy przypadkiem komputer nie synchronizuje się z jakimś
serwerem. Jeśli tak, to sprawdź czas i strefę czasową na tym serwerze.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl