Re: Licencje Terminalowe

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 08:57:36 MET DST

> A nie sa to przypadkiem licencje tymczasowe wydane przed uaktywnieniem
> serwera licencjonowania?

Są to licencje bezterminowe (TS CAL) zakupione jako "Open License".
Aktywacja serwera terminali wykonana została telefonicznie po zakupie tychże
licencji. Ale zauważyłem właśnie ciekawą sprawę, widzę, że termin
wygaśnięcia licencji został właśnie przesunięty na kolejne 3 miesiące (teraz
wygasają mi w październiku :-) ). Nie wiem o co tutaj chodzi.....

Pozdrawiam
Leon