Synchronizacja czasu

Autor: Pikaczu :] <klawisz1_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 08:22:38 MET DST

Sieć LAN,serwery to Windy 2000 server, pozostałe komputery to XP lub 2000.

Na dowolnym komputerze w sieci wpisuje "net time" otrzymuje komunikat:
"bierząca godzina na serwerze \\SerwerA to [tutaj czas]" I tak dalej.

Sęk w tym że owy SerwerA ma źle ustawiony czas (późni się o jakieś 30 minut),
więc podchodze i zmieniam mu czas na właściwy.

Teraz na dowolnym komputerze jak wpisuje "net time /set /y" ustawia mi się
dobry czas - nic dziwnego w końcu na SerwerzeA zmieniłem czas na właściwy,
ale.....

Następnego dnia mój serwerA znowu przestawia sobie czas na zły (o te walone 30
minut).
Synchronizacja klientów odbywa się przy logowaniu więc co rano mają źle
ustawiąny czas. I co dziennie ta sama melodia.

Ktoś ma może jakieś pomysły? Skąd zmienia się czas na SerwerzeA ??? Być może on
sam synchronizuje się w nocy z jakimś innym komputerem w Internecie, jak to
sprawdzić???

Wpisując "net time /set /y" komutery zawsze widzą SerwerA jako domyślny.
Jaka usługa na serwerze powoduje że inne komputery widzą go jako domyślny
serwer czasu?