Re: Service Pack 2, kto już zainstalował??

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 12:31:34 MET DST

latet napisał w wiadomości
news:cft9rh$pbc$1@host102-ursus.spray.net.pl

> Oj, no nie badz taka tajemnicza. Co to za "pewne zmiany"?
> Prosze o konkrety.

Przepraszam, to naprawdę nie była tajemniczość, tylko zwyczajne
lenistwo. ;-) Nikt tu jeszcze o problemach z tym nie pisał, więc
darowałam sobie szukanie linka. Czytałam o tym na jakiejś stronie MS
przed instalacją SP2. Teraz widzę tylko linka dla SP1, ale o to samo
tutaj chodzi:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;329261

W wypadku SP2 może to być o tyle ważniejsze, że do korzystania z WU musi
być włączona funkcja automatycznej aktualizacji. Na niemieckich grupach
faktycznie widywałam wątki, w których ludzie mieli po instalacji SP2
problemy z WU. Ustępowały one po zarejestrowaniu tych dwóch dll. Samo
odinstalowanie XP-Antispy bez cofnięcia zmian nie wystarcza (a poza tym
wcale nie jest konieczne), ważne jest zarejestrowanie tych dwóch dll.

--
Grażyna