Błąd odczytu dysku

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 08:49:35 MET DST

Witam!
Pomóżcie proszę bo za słaby jestem w te klocki...

Spaleniu uległa płyta główna. Po wymianie na nową
WidowsXP Prof nie startuje i wypisuje: błąd odczytu dysku, naciśniij Ctl Alt
Del

Dysk Maxtor 120 GB, płyta ECS K7VTA3
Próba naprawy instalacji WinXP (wykrywa na dysku istnienie poprzedniej
instalacji) nie pomogła.
Z Konsoli Odzyskiwania uruchamiałem Chkdsk, FixMBR i FixBoot - nie pomogło.

Nie chciałbym ponownie instalować XP bo jest tam dużo ustawień i
konfiguracji, np. WIFI
które ciężko mi będzie odtworzyć.

Czy jest jeszcze jakiś sposób?

POzdrawiam