Re: XP - nie mozna uruchomic zadnego programu (po usunieciu trojana)

Autor: Kris <k.biz_at_wp.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 22:42:28 MET DST

> bo nie mozna uruchomic zadego programu nawet w trybie awaryjnym (nie
dziala
> tez przywrocenie ostatniej dobrej konfiguracji).
> Jedyne co da sie uruchomic to systemowy explorator windowsa, moge polaczyc
> sie z internetem i sciagac - ale nie moge nic uruchomic z dysku twardego !

Raz miałem podobny problem. Przez przypadek skasowałem z rejestru klucz
HKEY_CLASSES_ROOT\.exe
Jeżeli u ciebie problem polega na tym samym spróbuj odzyskać ten klucz. Aby
uruchomić regedit wystarczy wtedy zmienić jego rozszerzenie z exe na com.
Oczywiście są małe szanse żebyś miał ten sam problem, podąłeś za mało
szczegółów