XP problem z ntvdm.exe

Autor: roch <ekspert_at_zipnet.com.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 22:31:32 MET DST

Witam

Od pewnego czasu mam problem z aplikacją DOSową pod XP. Aplikacja chodzi w
sieci - program księgowy. Przy tworzeniu bardziej skomplikowanych zestawień
całkowicie zamula mi komp. Proces ntvdm.exe odpowiedzialny za uruchamianie
aplikacji dosowych zjada wtedy całe zasoby procesora. Wcześniej tego nie
było. Czy to wynik działania jakiegoś wirusa albo robala? Czy jest może inna
przyczyna takiego zachowania XP?

z góry dziękuję za pomoc

pozdrawiam
Roch