Re: Radeon 9600 + czarny ekran

Autor: Harry <harryWYTNIJTO_at_USUNTOneostrada.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 21:54:05 MET DST

no i mam nadzieje ze masz to wlaczone, aha opisujesz podobny objaw jak w
przypadku "out of synhronization" czyli karta probuje wyswietlic obraz na
monitorze z mniejsza lub wieksza synhronizacja niz obsluguje monit, u mnie w
samsungu wyskakuje wtedy taki komunikat, jak chce puscic np 40 Hz ;) sprawdz
czy na pewno masz dobre synchro w monicie, to jedyne co mi przychodzi na
mysl

--
--==Pozdro Harry==--
---==GG 833844==---