Jak usunąć niewidoczne już połączenie sieciowe, po starej karcie sieciowej

Autor: TFranke <softex_at_op.p>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 12:15:58 MET DST

problem dotyczy W2000.
Wsadziłem do serwera nową płytę (identyczna) tylko, że wykrył system nową
kartę sieciową.
Starej oczywiście nie pokazuje w dosytępnych połączeniach sieciowych. Teraz
przy zmianie parametrów nowej karty, zawsze mi pisze, ze adres sieci juz ma
przypisana inna karta itd. Chciałbym pozbyć się wpisów dotyczących starej
karty aby już tych komunikatów nie otrzymywać.

Proszę o pomoc

Dzieki
Tomek