Re: sygate firewall pro help me :-)

Autor: DCK <dck_at_>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 11:39:28 MET DST

didik napisal:
> overnet z programow p2p .
> ale wchodze na APPLICATIOn i patrze i jest tam overnet z napsialem
> obok ALLOW
> nie wiem co mam zrobic zeby miec wł. firewalla i zeby sie normalnie
> sciagalo.

Mogłeś przynajmnie poczytać instrukcje do tego programu. PO co skoro
można na grupe walnąć, nie ? Reguły ADVANCED w Sygate maja wyzszy
priorytet, niż te ogólne, zdefiniowane dla poszczególnych dla
aplikacji. i żaden ALLOW nie pomoże, jeśli Advanced Rules blokuje
komunikację.

ad2. Zrób regułkę dla Overnet.exe (strzelam z głowy, dawno sie czyms
takim nie bawiłem), ale wczesniej sprawdź czy w aplikacji masz
ustawione odpowiednie porty (np. jak te powyżej/poniżej):
  Allow Incoming TCP Packets on Local port 4662
  Allow Incoming UDP Packets on Local port 4665
  Allow All Outgoing packets on remote server

--
DCK
www.textarty.prv.pl  |  www.realitynet.pl