Re: sygate firewall pro help me :-)

Autor: Radek Cichy <rc1977_at_wytnij.tlen.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 10:50:55 MET DST

Użytkownik didik napisał:
> Witam czy ktoś posiada dany firewall ? bo mam maly problemos uzywam programu
> p2p na porty 4662 i 4665 wpisuje w ADVANCER RULES allow trafic porty 4662 i
> 4665 na dany program p2p ale dupa program nic nie sciaga a jak wylacze
> firewalla to sciaga.
> probowalem tez metody takiej ze dalem allow na all porty w tej zakladce na
> ten program i tez na p2p nic nie sciagalo.czy moglby mi ktos wytlumaczyc
> gdzie obejsc te porty?

Hmmm, ja używam. Ja robię tak, że odpalam program i firewall mnie pyta o
to jaką chcę utworzyć regułę dla niego (np. allow all).
Podejrzewam, że program, którego używasz odpala jakiś moduł do
komunikacji, który nie jest wpisany do reguł firewall'a.
Możesz napisać co to za program ?

--
Pozdrowienia
Radek Cichy