Tanie Windowsy z USA a ich legalnosc

Autor: Roman <silverstone72WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 19:18:10 MET DST

Witam
Zastanawiam sie zakupem jednego z systemow operacyjnych Windows
z USA. Przegladajac oferte sklepow internetowych z USA
znalazlem ciekawe "cenowo" oferty systemow OEM np.
Windows 2000 Prof ENG za 50$
Windows XP Prof ENG za ok. 80$
Windows 98SE ENG za ok. 18$

Interesuje mnie kwestia legalnosci zakupionego tam
Windowsa (lub jakich formalnosci nalezy dokonac aby w
Polsce system byl calkowicie legalny (np- czy tez
trzeba kupować z jakimś elementem komputera np. z
myszką, czy tylko z calym komputerem?, czy koniecznie trzeba
oplacac clo itp.)Programy przywiozl by mi brat osobiscie i
"podarowal"

A moze jest cos nie tak z takimi ofertami.
Wiem, ze sklep jest OK- bo znajomy z USA kupujowal tam
sprzet-aparaty foto.

Podaje namiar na oprogramowanie (moze jest ktos w stanie wyczytac cos
"miedzy wierszami".
www.pricegrabber.com/search_getprod.php/masterid=477480
www.pricegrabber.com/search_getprod.php/masterid=7142
www.pricegrabber.com/search_getprod.php/masterid=217635