Jak przyspieszyc prace modemu, prosze o pomoc

Autor: Przemek <zamii_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 18:12:57 MET DST

Witam
Korzystam z modemu, bo niestety TP w mojej miejscowosci nie oferuje lepszego
dostepu :) i mam bardzo cienkie polaczenie. W chwili nawiazania pokazuje
maksymalnie 16 kbit/s. Mam pytanie:
Jezeli odinstaluje harmonogram pakietow QoS to uzyskam delikatne poprawienie
predkosci? Czy nie ma sensu nic zmieniac?
Jak ewentualnie moge zwiekszyc predkosc? Moze jakis inny serwer proxy? Albo
cos innego zmienic?

Konfiguracja: Win XP SP1 Pl
modem: SoftK56 Data Fax Voice Speakerphone CARP

Prosze o pomoc
Przemek