Re: uszkodzenie profilu ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 15:14:10 MET DST

Użytkownik "jano61" <janusz@pka.bj.uj.edu.pl> napisał w wiadomości
news:cfq69r$q00$1@srv.cyf-kr.edu.pl
> Ni stad ni zowad po zalogowaniu uzytkownika W2k Pro monituje iz
> profil jest uszkodzony i zostanie utworzony profil tymczasowy,
> jednoczesnie folder z profilem zostaje przemianowany na
> uzytkownik.bak, na szczescie zawartosc profilu pozostaje nienaruszona
> i mozna po utworzeniu nowego profilu potrzebne pliki odtworzyc.
> Moje pytanie czy ktos spotkal sie z tym zjawiskiem i co moze byc
> przyczyna uszkodzenia profilu ? Nadmienie iz uszkodzony profil ma
> objetosc 3 GB w tym 2,5 GB zajmuja foldery OE ? ALe co skad to
> ograniczenie wielkosci profilu ?

Spotykałem się z takim objawem. Wydaje mi się, że jest to spowodowane
uszkodzeniem pliku ntuser.dat w katalogu z profilem, będącego w istocie
gałęzią HKCU w rejestrze. Ale nie mam pewności, bo ani tematu nie
śledziłem, ani nie miałem takich przypadków zbyt wiele. Jeśli posiadasz
kopię tego pliku - podmień ją i spróbuj normalnie się zalogować (o ile w
rejestrze nie uległy już zmianie ścieżki do tego profilu).

/odpowiadając zmień px na pl/