pytanie poczatkujacego

Autor: Tomky <kemil_at_zabrze.net.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 12:19:59 MET DST

Witam bardzo serdecznie.
Mam problem z Windows NT4.0
Serwer w firmie postawiony jest na windows NT4.0. W sieci działa 35
kompoterow ( od win 95 po winXP)
Nie potrafie znalec powodu dlaczego internet tak bardzo sie slimaczy (
ostatnio wymieniłem wiekszosc kart sieciowych, oraz zmieniłem huby na
switche- wiec od strony sprzetowej wszytko wyglada na sprawne).
Zastanawiam sie ze moze programowo, ustwaiony jest za maly bufor
wymiany danych? jest cos takiego w windowsi NT (i gdzie tego szukac?)
Od czego powinienem zaczac chcac znales powod wolnego działania
internetu (strony sie bardzo wolno laduja, czasami trzeba 3 razy
otworzyc i zamknac przegladarke by jakakolwiek strona sie otworzyła.
jak nazywa sie programik ktory "obsluguje internet pod winnt4.0" , a
mzoe to oddzielna niezalezna aplikacja.
Wiem ze to co pisze jest bardzo ogolne i mało konkretne, ale nie bardzo
wiem od czego zaczaca net naprawde sie slimaczy
dziekuje za pomoc
milego dnia
TK