Re: Service Pack 2, kto już zainstalował??

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 10:03:25 MET DST

Jacek* wrote:

> Akurat w tym temacie to sobie z Toba nie pogadam, bo nie interesowalem
> sie nim, jak na razie. Majac szczatkowa wiedze lepiej nie zabierac
> glosu. Jedynie co pamietam to zapowiadana na jesien premiera nowej
> wersji Application Compatibility Toolkit, ktora m.in ma umozliwiac
> kompatybilnosc aplikacji przez fix DisableNX. No i juz obecne nowe
> przelaczniki w BOOT.INI. Jako domyslny podczas instalacji sp2 jest
> dodawany /noexecute=optin /fastdetect.

A ja jestem rozczarowany tym całym DEP na procesorach bez NX. Jeśli
poszukasz na support.microsoft.com informacji, że jakiś program nie
działa przez DEP, to okaże się, że w opisie jest o tym, że pracujesz
sobie na 64 bitowym Athlonie (a przynajmniej Opteronie).

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl