Re: 2 cpu a win2k3

Autor: MichaelData <michael_at_nospam.com>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 03:26:06 MET DST

Użytkownik "Paweł Goleń" napisał w wiadomości

> Przepraszam, gdzie widać jeden procesor? W task manager? A
zaznaczyłeś
> sobie "One graph per CPU"?

Podczas instalacji NT na 1 ekranie powitalnym, po detekcji jest "jak
wół" 1 procesor :(.
Natomiast zaraz po skopiowaniu plików i 1 uruchomieniu są widoczne 2
CPU!
System też "widzi" 2 CPU i oba są ciepłe (pracują).
Menadżer zadań ma ładne okienko podzielone na 2 :)
BTW. NT...miło się to robi...20 minut i system stoi :).
Ponieważ instalację przeprowadziłem na innym dysq to zaraz (bez
jakichkolwiek zmian)
przepiąłem dysk z instalką 2003. Nadal 1 CPU :(...nie mam pomysłów.
Przekopalem system, zmieniłem w menadżerze zadań z wieloprocesorowy na
standart
i spowrotem...nie dziaua.Uparł się i już.
Pytanie : Jeśli podczas instalacji 2003 nie był wpięty 1 CPU (nie
pamiętam dokładnie)
to czy system potrafi zdetektować w późniejszej fazie dołożenie CPU ?
Możliwe że system nie pozwala na taką kombinację...ale pewności nie
mam.
Problem nadal "wisi" :(

--
MichaelData