Re: wysypyanie sie na grach

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 00:47:19 MET DST

Proces <roberto45.SKASUJ@gazeta.pl> zwrócił błąd:
> mam pytanko co moze dzialac jesli komp dziala poprawnie tylko gry sie
> wysypuja z komunikatem "acces violation exception while reading from adress
> 0xf......." czy to moze grafika albo ram?? pozdrawiam

To może być równie dobrze źle złamana gra jak i stery albo sprzętowo -
pamięć. Za mało danych żeby stwierdzić. A w ogóle to źle zatytułowałeś
posta, myślałem że ktoś chce napisać o wysypianiu się w czasie gry i miałem
nadzieję że dowiem się jak to zrobić. :(

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze