włączenie administratora pod XP

Autor: Dawid <mcielok_at_tenbit.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 23:35:38 MET DST

czesc
podczas instalacji XP zapomniałem ustanowić hasła dla administratora,
skutkiem czego musiałem zrobić to po instalacji. Mimo że dokonałem tej
czynności w "zasadach zabezpieczeń lokalnych" konto: stan konta
administratora opcja "włączone" lub "wyłączone" jest zamrożona. Efektem tego
nie mogę logować się jako administrator z innego komputera na tym, na którym
zapomniałem podczas instalacji uaktywnić hasła administratora, bo odrzuca mi
hasło admina. Ma ktoś jakiś pomysł, żeby uaktywnić "stan konta
administratora" pod XP?
pozdr
D.