win2k a win2k server - roznice

Autor: Kubaz <kuba-z_at_tlen.USUN-TO.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 21:12:35 MET DST

Witam
W archiwum nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na moje pytania:
1. Ile zajmuja na dysku zainstalowane windowsy?
2. Czy dla starszego peceta ma roznice ktory wybiore? (np. win xp chodzi mi
dobrze ale wolniej niz inne).
3. Chodza na nim gry - tak jak na 2000? Wszystkie programy? Nie ma zadnych
problemow?

Chodzi o to, ze chce zainstalowac win2k ale mam tylko server - oczywiscie
serwera nie stawiam:) no i nie wiem czy instalowac, czy beda problemy. Czy
nazwa serwer jest tylko z tad ze ma dodatkowe programy dla serwerow i mozna
ich po prostu nie uzywac?

--
kubaz