Re: Service Pack 2, kto już zainstalował??

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 20:06:56 MET DST

Michal Kawecki napisał w wiadomości
news:glenfc.u6u.ln@kwinto.prv

> Z drugiej strony, enigmatyczne stwierdzenie że "aplikacje mogą
> działać
> inaczej" nic nie mówi. Równie dobrze może chodzić o brak dostępu
> do
> Internetu z uwagi na domyślnie włączony FW - o czym zresztą
> właśnie
> jest mowa na początku tego KB.

Poza tym niektórzy autorzy programów, które są na tej liście, już
reagują - najnowsza wersja Nero (nie instalowałam jeszcze, czytałam
tylko informacje na grupach) podobno jest już kompatybilna z SP2.

Dla wielu osób interesujące będą pewnie informacje, dotyczące Divx -
tutaj support radzi chwilowo przejściowo zrezygnować (na własną
odpowiedzialność) z DEP:

http://support.divx.com/cgi-bin/divx.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=731&p_created=1088207940

--
Grażyna