Re: Service Pack 2, kto już zainstalował??

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 13:34:05 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px>,
'Sun, 15 Aug 2004 12:37:22 +0200', napisał(a):

>Użytkownik "Jacek*" <jacms_no_spam@priv5.onet.pl> napisał w wiadomości
>
>W linkach, które podałeś, na liście nie ma Office 97. A jak rozumiem,
>podałeś je jako wyjaśnienie problemów z instalacją tej wersji Office'a
>po zaaplikowaniu SP2. (na tej liście nie ma także Office 2000, co mnie
>prywatnie cieszy :-))

A o tym myslales. ;)
Ja zrozumialem pytanie "lateta", jako pytanie ogolne o wszystkie
aplikacje, a nie tylko o rodzinke Office.
W kazdym razie cieszy mnie to samo co i Ciebie. :)

>Z drugiej strony, enigmatyczne stwierdzenie że "aplikacje mogą działać
>inaczej" nic nie mówi. Równie dobrze może chodzić o brak dostępu do
>Internetu z uwagi na domyślnie włączony FW - o czym zresztą właśnie jest
>mowa na początku tego KB.

Zgadza sie, nieaktywny przycisk, niedostepna funkcja, wielki BUM po
tygodniu, czy wizyta BSA... :)
Tylko, ze za enigmatycznosc to juz cale szczescie nie ja tu
odpowiadam, ale Wielki Brat. ;)
A link warto bylo podac, bo moze nie wszyscy zainteresowani znaja.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Wszystko co powiesz, zostanie przez innych ocenione zupełnie