AD poszukiwany serwis

Autor: <kontener_at_op.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 12:23:32 MET DST

        Wiem ze zaraz zostanę skrzyczany ze to nie ta lista dyskusyjna
ale spróbuje:

Poszukuje administratora na początek na umowę o dzieło a jeśli się
okaże nieprzeciętny na stałą umowę serwisową
- problem jest sieć komputerów w firmie / Warszawa/ 100 stacji + 30
laptopów wszystko na WinXP oparte na AD 2003
Poszukuję kogoś kto podejmie sie ustawić mi tą sieć na super
bezpieczną / FW jest /
ze wszystkimi bajerami jakie dostarcza AD :
jak zdalne instalacje systemów + aplikacje , wydzwanianie laptopów,
usługi katalogowe , terminale itp. / ogólny zarys mogę przesłać na
prv./
+ usunięcie możliwości wysyłania załączników poprzez WWW
tzn. w chwili obecnej każdy może wejść na np. poczta.onet.pl załączyć
dane i wysłać poza firmę
+ wyłącznie portów USB tak by działały drukarki a nie działały Pamięci
masowe na USB

i wiele innych wyzwań , chętnych z czymś w rodzaju CV / chodzi o
dświadczenie/ zapraszam na kontener@op.pl