Re: Service Pack 2, kto już zainstalował??

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 00:59:11 MET DST

".:enzo:." <plexvry16@tb2.cy> wrote in message
news:cfcalg$44b$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wiem, że na razie nie ma PL ale może ktoś już
> używa Eng. Może ten sam ktoś coś szerzej napisze
> na jego temat. I ew. zdementuje plotki ;-)

Witam!
Zrobiłem sobie płytkę integrując SP2 z Win XP + SP1, szybko i prosto
(skopiowałem zawartość płytki instalacyjnej na dysk, wpisałem
"XPSP2.EXE -integrate:C:/xp/" i Enter). Z tej płytki zainstalowałem system i
pracuje normalnie. Jednak odmówił instalacji Ms Office 97, nie tłumacząc się
dlaczego. Office 2000 zainstalował się i działa.
O plotkach - Microsoft oficjalnie zrezygnował z zabezpieczenia przed
instalacją SP2 na systemach legalnych inaczej. Czyli bez problemu SP2 się
zainstaluje, jeśli zainstalował się SP1.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl