Problem z Terminal Services over SSH

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 14:54:33 MET DST

Witam
Dziś spotkałem się z bardzo dziwnym problemem dotyczącym Terminal Services.
Mam komputer z Windows 2000, zainstalowany SecureCRT, skonfigurowałem sobie
port forwarding na komputer stojący w intranecie. Czyli :
Mój komputer (Win2000) o adresie 212.182.x.x ---->> forward na serwer z SSH
--->> forward do intranetu na adres 192.168.y.z
To połączenie działa doskonale zarówno dla domyślnego portu 3389 jak i
każdego innego >=1024. Wpisuję localhost:port w kliencie TS i wszystko
działa poprawnie.

Jest sobie też laptop z WinXP Professional, na którym identycznie został
skonfigurowany Port forwarding w SecureCRT. I tu zaczynają się schody.
Uruchamiam klienta TS, wpisuję localhost:port i dostaję komunikat :
"Nie można nawiązać połączenia. Masz już połączenie z konsolą tego
komputera"
Żeby było ciekawiej problem ten wystepuje tylko w przypadku TS (na dowolnym
porcie) a np przy VNC (forwardowanym) nie występuje.
Może ktoś z Grupowiczów spotkał się z takim problemem i wie jak go
rozwiązać?

Dziękuję z góry za odpowiedź.

--
Pozdrawiam