Re: fragmenty kodu win ktore wyciekly - skad wziasc

Autor: Jacek_ <jackson_at_pf.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 22:21:31 MET DST

Dariusz Kuliński / TaKeDa napisał:

> Co do komentarzy, to chyba jest lepsze (samemu szukać to dużo roboty):
> http://www.kuro5hin.org/story/2004/2/15/71552/7795
>
> Co do kodu opensource, jeżeli masz na myśli GNU to nie, nikt do tej pory
> nic nie znalazł, jeżeli chodzi o kod np z BSD to tak, tyle, że o tym już
> wiedziano wcześniej. Licencja BSD nie zabrania umieszczania kodu w closed
> source.

artykul ciekawy no i jakie opinie o aktulanym kodzie - doskonaly, az nie
chce mi sie wierzyc, ale fakt faktem ze nawet legalnie wzieli kod
(tcp/ip) od BSD, zle to swiadczy o firmie, co prawda bylo to wtedy kiedy
micro$oft byl jeszcze maly wtedy nie mieli zachamowan, teraz nie mogliby
sobie na to pozwolic bo gdyby poszla fama to z miejsca straciliby
autorytet (jesli of koz niektorzy szanuja microshit:P),

programisci microsoftu niezle przeklinaja w komentarzach, pelno fuckow,
shitow i crapow:)