Re: Service Pack 2, kto już zainstalował??

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 20:47:36 MET DST

latet napisał w wiadomości
news:cfhst2$vll$1@host102-ursus.spray.net.pl

> Glownie piszą o systemowym Firewall-u.
> Ale autor nie wpadl na genialny pomysl, aby napisac,
> co sie dzieje, jesli ktos juz ma jakis inny firewall (np. ZA),
> jak sie wtedy SP2 zachowa? Czy wlaczy firewall systemowy?
> Przeciez bedą sie gryzły!

Nigdy nie używałam dwóch FW jednocześnie, bo zakodowałam sobie w
głowie, że to prowadzi do problemów. MS zaleca oczywiście wyłączenie
przed instalacją wszystkich programów, działających w tle, zwłaszcza
FW i AV. Tak zrobiłam, bo nie chciałoby mi sie naprawiać nieudanej
instalacji. Po restarcie systemu po zaaplikowaniu sp2 systemowy FW
był defaultowo włączony. Wyłączyłam go, na co centrum bezpieczeństwa
(czy jakoś tak) zareagowało troskliwie ostrzeżenniem, że system może
być zagrożony. Wybrałam zaproponowaną możliwość używania
zewnętrznego FW, przy czym zostałam poinformowana, że system nie
będzie go nadzorował. Uruchomiłam Sygate Pro i sama go nadzoruję.
;-) Przy okazji dodam jeszcze, że centrum bezpieczeństwa interesuje
się również tym, czy zainstalowany jest program antywirusowy.
Najnowsza wersja KAV-a została wykryta automatycznie.

> Nie napisał też co sie dzieje, jak zainstaluje sie SP2
> na system z crackiem. Przestanie dzialac, czy nie?

Tego nie wiem, bo mam legalny system. Z tym pytaniem trzebaby się
udać na inną grupę.

--
Grażyna