Problem z TCP/IP

Autor: Tomasz 'Merlin' Kolinko <news_at_kolinko.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 14:37:09 MET DST

Witam,
Mam problem z protokolem TCP/IP na komputerze. Konkretnie - srednio w 80%
przypadkow nie udaje sie nawiazac polaczenia z komputerem docelowym (takze
gdy docelowy to localhost).
Przyklad - otwieram strone WWW, pojawia sie: "serwera nie znaleziono", po
kilkukrotnym refreshu juz chwyta, ale obrazkow nie wczytuje. Analogicznie
wszysktie pozostale uslugi. Jak juz sie polaczy (np. gg), to chodzi dobrze,
ale wiekszosc polaczen nie dochodzi do skutku.

System to Windows XP, swiezo reinstalowany, przeskanowany MKSem i AD Aware.
Firewall zalozony (Zonealarm i standardowy).

Moja teoria bylaby taka, ze ktos mnie DOSuje, lub cos w tym stylu - ale
przeciez mam zalozone firewalle, wiec jestem w kropce.

Pomozcie :)

Pozdrawiam
Merlin