Re: IIS - trudne poczatki

Autor: Krzysztof Preś SQ7RO <krzysztof.pres_at_egmont.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 18:20:57 MET DST

zalozyles strone, ale czy podpiales ja prawidlowo w IISie ? Musisz zalozyc
New Wesite albo w default site zalozyc New Virtual Directory - wtedy strone
bedzie dostepna przez localhost/nowy_katalog. Poza tym musisz ustawic w
ustawieniach takiej strony plik startowy - zakladka documents i tam musisz
dodac np. index.html (standardowo jest default.asp i default.html). powinno
dzialac jesli tylko strona jest uruchomiona (np. Default web
site->Action->start)

pozdrawiam

Użytkownik "wieslaw" <handlowiec@op.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>

> W kwestii IIS jestem calkowitym lama. O DNS i tcp/ip mam pojecie.
Zalozylem