Re: Personal Firewall / Dziwny adres DNS

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 15:30:33 MET DST

W wiadomości: 1229160679.20040813015357@poczta.onet.pl,
azbest <adamzz5@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]
> przeskanuj adaware'm, xcleanerem
> to jest jakies g.
> spojrz zreszta na nazwe - czy nie jest podejrzana ?
> wmyisnt.dll ot jakby why my is not :)

Witam!

Z takich wynalazków jak xleaner nie korzystam. Skanowałem skanerami
antywirusowymi i adwarem. Także nie jestem pewien, że to jest jakiś
szkodliwy kod.

> BTW
> katalog C:\DOCUME~1\Marek\USTAWI~1\Temp\ z natury sluzy do
> przechowywania tymczasowego, a zatem mozna Zawsze smialo go usuwac -
> jak nie instalowalem programow i nie restartowales of coz

Wiem co to jest katalog Temp. Moje podejrzenia dotyczące samo-aktualizacji
jakiegoś programu właśnie z tego wynikają. Działająca aplikacja nie może
modyfikować swojego .exe-ka. Dlatego programu czasem rozpakowują moduł
aktualizacyjny do tego katalogu, kończą działanie, aby zewnątrz siebie
zaktualizować. Tak robiło GG.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski