Re: Service Pack 2, kto już zainstalował??

Autor: latet <latet_at_dupa.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 14:35:12 MET DST

> Bo TAK.
> Po prostu Kerio - umiem i rozumiem, oddać Kerio nie umiem.

To dokładnie jak ja Zone Alaram. Lata owocnej wspolpracy :-)

> A systemowy mi nie przeszkadzał ;-)

A mi przeszkdzal.
Nie pamietam juz dokladnie co nie dzialalo, ale cos nie dzialalo.

A tak nawiasem mowiac:
jak to mozliwe, ze program typu GG dziala bez uprawnien
serwera (bez przyjmowania połaczeń z zewnątrz), a mimo
to, jak ktoś do mnie napisze, to mi wyskakuje?
To przeciez znaczy, ze GG coś odebrało.... Dziwne.

Pozdrawiam,

latet