NT Backup i Veritas

Autor: Zdzisław Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 12:56:37 MET DST

Czy mozecie mi przypomniec jak sie zwalnialo w Veritasie tasiemke zeby mogl
ja uzywac NT Backup ?
mam 2 maszyny podlaczone do 2 streamerow
Veritas stoii na SBS w domenie tam robie w Veritasie BE 9.1 Erase Media po
czym wkladam ja do 2 streamera podpietego pod 2 serwer.
Tam nt backup wykrywa ze znaleziono nowa tasme i czy ma ja uzyc , wybieram
ze tak , niby zaczyna sie backup , ale przy obliczaniu plikow NT backup
wyrzuca komunikat nie mozna odczytac tasmy i aktywne jest tylko zakoncz.

--
pozdrawiam
Zdzisław Landowski vel CodeBoy