Word 97 pod XP i 99% obciazenie CPU

Autor: latet <latet_at_dupa.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 09:54:03 MET DST

Witam,

Jest u mnie tak, ze Word'97 pod XP,
nawet jesli nic w nim nie robie, a tylko jest otwarty,
obciaza procesor w 99%.

Jest to straszne, bo po 2 minutach pisania w Wordzie
wiatraczek na procesorze osiaga 4800 rpm i halas
nie pozwala mi sie skupic na tresci tego co mam pisac.

Doszlo juz do tego, ze pisze sobie w notatniku,
a potem tylko wrzucam do Worda, aby sprawdzic pisownie.
No koszmar.

Znajoma mowi, ze ma to samo (ale ona ma Win2000 i Office 2000).

Co jest przyczyną i czy jest na to jakis sposob?

Dzieki,

latet