zawieszki w domenie

Autor: amigo <amigo_at_(nospam).icpnet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 21:57:41 MET DST

Witam

Mam takie dwa problemiki od niedawna, ktore nie wiem jak ugryzc.
Jest siec na ok. 40 kompow z w2k, domena na w2k3.
Przy pojawieniu sie okienka "nacisnij teraz ctrl+alt+del aby sie zalogowac",
trzeba czekac jakies 1-2 minuty az ta kombinacja zadziala. Przez ten czas
jest klepsydra, komp (dysk) nie pracuje. Po czym pojawia sie okienko
logowania i sam proces logowania przebiega juz idealnie.
DNS'y sa podane prawidlowo.
Generalnie jest to regula,ale nie wystepuje zawsze i nie na wszystkich
stacjach.
Ponadto, pani Ania z finansow :), powiedziala mi ostatnio, ze czasem przy
uzywaniu programu wszystko zaczyna bardzo wolno pracowac. Na chwilke, ale co
jakis czas. A programik ten jest ciagniety z serwera (tego z domena)...
I jeszcze jedno :) w2k przy wylaczaniu dlugo "zapisuja ustawienia". Tzn.
przy wylogowywaniu/wylaczaniu, "zawiesza" sie na tym wlasnie oknie (pierwsze
przy zamykaniu windowsa). Tez 1-2 minuty po czym dalej idzie ok. I tez nie
zawsze i nie na wszystkich :)

Co to kurcze jest ?!
Logi na stacjach czy w2k3 nie pokazuja nic zlego.
A mi sie to nie podoba i nie wiem whatta fuck.
Tymbardziej ze przez dluuugi czas wszystko bylo ok.

pomozecie ? :)