Re: Outlook Express nie wyswietla zawartosci emaili

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 11:05:47 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cffb40$jtj$2@news.onet.pl...

http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=1&mid=1170&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=1646

thx. niedlugo bede mial okazje wyprobowac
aha jeszcze jedno. nie moge otworzyc w panelu sterowania > konta
uzytkownikow.
Niezaleznie od tego jak sie zaloguje to mi wyskakuje jakis komunikat i
koniec.
(akurat nie mam tego kompa u siebie wiec nie pamietam)
Na jednym z tych kont nie odpala sie wogole przegladarka IE.