Re: Wyłączanie się kompa

Autor: Krzysztof Preś SQ7RO <krzysztof.pres_at_egmont.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 10:06:16 MET DST

prponuje przekanowac antywirusem. jak nie da rady to moze jakis programik w
autostarcie siedzi. poza tym jak masz dostep do netu to przydalby sie
firewall, bo moze jakis syf probuje Ci wchodzic na kompa. ostatecznie moze
to byc problem z pamiecia, ale jesli sobie dzialal dobrze i nagle przestal
to raczej jest to problem software'owy

pozdrawiam