Re: Terminal services a Grupe Police

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 09:59:30 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:

> przeniesc konta serwerow terminali do osobnego OU i na poziomie tego OU
> zdefiniowac odpowiednie GPO

Oj Tomku, przy takim wyjaśnieniu, to boję się, że sobie chłopak nie
poradzi. Zwróć uwagę, że on prawdopodobnie korzysta z części User
Configuration i w tym przypadku przeniesienie serwerów terminalowych do
innego OU nie pomoże za bardzo. Wydaje mi się, że w tym wypadku trzeba
poza przeniesieniem serwerów do innego OU uruchomić jeszcze loopback
processing mode dla GPO i zdefiniować User Configuration dla tego OU.
Powinno to też załatwić skrypt logowania. Ewentualnie skrypt logowania
może sprawdzać na jakim komputerze jest uruchomiony i w zależności od
tego robić różne rzeczy.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl