Re: Nieistniejące pliki na partycji NTFS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 21:25:23 MET DST

Użytkownik "Dariusz Kuliński / TaKeDa" <spam_goes_here@takeda.tk>
napisał w wiadomości news:1u3ceidj1b6y8.dlg@stupidworms.takeda.tk

> Miałem to wyłączone (ale jakoś trochę nie jasno napisałeś i teraz nie
> wiem czy to dobrze, czy źle, chyba dobrze)

Czy dobrze, to już zależy od zastosowania. Przy bezpośrednim dostępie do
plików ("Use explorer delete method: OFF" oraz "Copy method: Use
default") nie działają mechanizmy eksploratora, a więc także większość
działających w tle aplikacji, przechwytujących odwołania do napędów. Na
przykład u mnie nie działa wówczas kopiowanie na DVD-RAM, albo na dysk
wirtualny Nokii Communicator. Na szczęście zawsze można pomóc sobie
kopiowaniem z menu kontekstowego. Z drugiej strony, daje to możliwość
kopiowania z pomijaniem niedostępnych plików oraz kopiowania uprawnień
NTFS, no i jest szybsze z uwagi na dostosowanie wielkości buforów do
wielkości kopiowanych plików oraz ich źródła (sieć, hdd, cdrom).

/odpowiadając zmień px na pl/