Re: Rozdzielczość 1366x768

Autor: Kamil Szutkowski <szutkes_at_u-s-u-n.ds.pg.gda.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 14:41:55 MET DST

Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Wypróbuj PowerStripa, powinien być w stanie uruchomić
> taki tryb graficzny.

Jak na razie udalo mi się stworzyć sterownik JVC o parametrach
jakie mnie interesują. Ale niestety taka rozdzielczość nie pojawia się
na pasku zmiany rozdzielczości we właściwościach ekranu.

> Na dłuższą metę powinno dać się spreparować własny sterownik
> tego typu. Pooglądaj plik monitors.inf (czy monitor.inf)
> i zobacz, czy nie dałoby się przerobić jakiejś definicji
> monitora tak, aby pasowała do Twojego.

Próbowałem... Ale efekt taki j/w :(
Może źle coś robię... echhh... kombinuje dalej :)

--
pzdr
Kamil Szutkowski