rejestr+winnt+winxp

Autor: Pawel Borkowski <sonbubu_at_USUN_TE_SMIECIwp.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 18:27:47 MET DST

Witam!
Czy jest mozliwosc przegladania rejstru drugiego systemu ktory jest
na tej samej partycji?
Mianowicie chodzi mi o to, mialem WinXP, ale ze mnie denerwowal
postanwoilem zainstalowac Win2k... Zapomnialem o jednej waznej dla
mnie rzeczy, o kontach pocztowych! Wiem ze wszystko jest w rejestrze
(haslo,login,pop3,smtp) tylko jak sie do niego dostac..? Windowsa XP
nie da sie ani uruchomic, ani nareperowac... Prosze pomozcie :) Bo te
konta to nie dla mnie tylko dla siostry :PPP

Pozdrawiam
        Pawel

--
*********