Re: Dylemat na temat upgrade - mala korekta

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 15:28:31 MET DST

On Tue, 10 Aug 2004 14:59:37 +0200, Zdzisław Landowski wrote:

> "Piotr 'Sofcik' Smerda" <piotrs00@niespamowac.pl> wrote in message
>
> Dysk Systemowy i Dysk z poczta jest na RAID1, przepraszam za wprowadzenie w
> blad, ale dopiero teraz dalem rade zobaczyc jak to serwer ma ustawione

A to jest bardzo ciekawe :)
Jeśli masz 5 dysków w RAID to w jaki sposób udało Ci się zrobić RAID 1 :) ?
Wiem że VxVM ma możliwość robienia wielokrotnych mirrorów ale nie widziałem
w żadnym PERC takiej opcji :)

Jeśli już musiałbyś na 6dyskach zrobić RAID to sugerowałbym zrobić tak :
2 dyski na Systemowy dysk (dodatkowo instalacja typu RESCUE - nie zawadzi a
pomóc może) w RAID 1
4 dyski w RAID 0+1 na pocztę

Szybko i bezpiecznie.
Fakt, że pojemnościowo to wyjdzie chyba najgorzej ze wszystkich możliwości
ale to najszybsze i jednocześnie najbezpieczniejsze rozwiązanie.

--
Pozdrawiam
Piotrek