Re: Dylemat na temat upgrade

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 12:47:58 MET DST

On Tue, 10 Aug 2004 08:20:41 +0200, Zdzisław Landowski wrote:

> Witajcie
> w tej chwili w firmie mamy SBS2000 , ale nie spisuje sie za dobrze
> najprawdopodobniej dziala na za nowym sprzecie
> Mysle o upgrade i teraz pytanie jaki wariant wybrac i dlaczego co jest
> najlepszym wydajnowsciowo rozwiazaniem, co jest rozwiazaniem najbardziej
> zalecanym.
>
> 1. Wariant SBS2003
> 2. Wariant W2k3 Server + Exchange 2003 na tym samym komputerze
> 3. Wariant W2k3 Server + Druga maszyna z Exchange 2003
>
> Dane Siec na ok 30 uzytkownikow zawsze + notebooki czasami, drukarki
> [...]

Moim zdaniem powinieneś mieć min. 3 maszyny :
1. na AD - Wystarczy PE400SC jeśli się Della chcesz trzymać. Ja używam np
Intela SR1300 albo HP ML140/145
2. Na Ex2k3 - ten Dell którego posiadasz z taką uwagą jak napisał na dole
Jacek RAID5 zamień na RAID 0+1
3. Maszyna na MySQL intranetowe + serwer plików i tu również proponowałbym
maszyny takie jak w punkcie 1.

Oczywiście najlepiej byłoby zrobić środowisko typu 2 kontrolery domeny,
klaster Exchange, serwer plików z macierzą np na SATA ale na to wiecznie
kasy brakuje :)

W razie pytań pisz na priv :)

--
Pozdrawiam