Re: DZIWNY problem z drukowaniem sieciowym pod Windows XP

Autor: <aggaz_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 13:55:40 MET DST

> nie napisales jeszcze z jakich systemow kozystasz ty i inni uzytkownicy, czy
> instalujesz sterowniki na wszystkich stacjach klienckich czy mapuja one
> sobie port, ale zgadujac, musisz miec zainstalowane stery do drukarki ktora
> jest podlaczona do twojego kompa, tak samo jak stery drukarki ktora jest
> gdzies tam w sieci, to jest najlepsze rozwiazanie, we wlasciwosciach
> drukarek sprawdz czy izywaja odpowiednich sciezek dostepu te drukarki, czy
> przypadkiem nie blokujesz na firewallu ruchu wejsciowego do
> drukowania(sieci) to jest to co mi przyszlo do glowy, pamietaj wszedzie miec
> [...]
ja używam winxp, pozostali win98 i win95
cały problem że to mi ze 2 lata dzialalo, nagle się coś popsuło, na moim
urlopie - ktos coś przestawił mi w moim winxp, alcbo coś innego zrobił,
dokładnie nie wiem
sterowniki były wszędzie instalowane z płytki zgodnie z zasadą stery lokalnie
+ stweroniwki klienckie
firewalla nie mam wcale, chyba że ktoś mi coś posutawaial pod moją nieobecność
w windowsie - problem w tym, że nie wiem co