Re: XP SP2 - jak to bedzie?

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 09:49:34 MET DST

> Za darmo obrazy można robić z płyty CD-ROM z Linuksem.

Linux.... brrrrrrr............ dla mnie czarna magia.
Tyle juz razy go instalowalem u siebie i zawsze po paru
dniach stwierdzalem, ze to cudak nie dla mnie.
(Ostatnio tydzien temu, kolejne podejscie).

> Co do rozmiaru obrazu: jeżeli istotne jest dla Ciebie
> bezpieczeństwo, może warto zainwestować w drugi dysk 120 GB
> i traktować go jako swego rodzaju kopię zapasową (normalnie
> odłączoną całkiem od komputera, by nie uległa uszkodzeniu)
> i na niego skopiować obraz?

Tak mam, ale nie kopiuje tam obrazu, tylko po prostu najcenniejsze dane
(ktorych mam ok. 50 GB).

> Przyda się nie tylko przy okazji
> instalacji SP, ale też w razie awarii dysku lub straty jakiegoś
> pliku z danymi.

Chyba zrobię inaczej. Jak juz bede mial jakies narzedzie
do obrazow - to podziele dysk na partycje, zainstaluje swiezy
system i tyle aplikacji, zeby obraz tej partycji wszedl mi na
1 plytke DVD. Na jaka kompresje przewaznie mozna liczyc?

Dzieki,

Pozdrawiam,

latet