Re: Win dodatkowe sterwoniki

Autor: Krzysztof Preś <krzysztof.pres_at_egmont.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 21:52:39 MET DST

sterowniki sa na plytce od drukarki - sa to po prostu drivery pod windows
95/98, NT4, 2000 etc najprawdopodobniej w osobnych katalogach. sterowniki do
xp instaluja sie automatycznie w udostepnianiu drukarki pod XP. klikasz
dodaj serownik i podajesz sciezke na katalog z driverami - ale jest to Ci
potrzebne tylko w przypadku udostepniania drukarki w sieci, aby klienci
sieciowi nie musieli recznie instalowac driverow

pozdrawiam