Re: winxp "missing operating system"

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 12:55:48 MET DST

jerzy szczudłowski <jerzy@jedwab.net.p1>,
'Sun, 8 Aug 2004 10:34:56 +0200', napisał(a):

>Przecież napisał, że uruchamiał "fixmbr".

Wiem, ale pomijajac prawidlowe ustawienie aktywnej partycji podalem
najbardziej prawdopodobne przyczyny:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;321626.
Pomimo tego, ze fixmbr bylo wykonane pozostawilem jako ewentualna
przyczyne ze wzgledu na mozliwy blad w tablicy partycji - opisal to
tutaj Michal Kawecki:
<53a9116470e5c9678384d197e794bb40@kwinto.2com.pl>

>Jak by to było tylko to, to BIOS zacząłby w ogóle ładować system i
>możnaby było wejść do menu.

Masz racje, boot.ini wymieniony "na wyrost" - moze byc jeszcze ntldr
missing, corrupted boot.ini... komunikaty inne, rzecz jasna, ale chyba
nie zawadzi sprawdzic. Poniewaz kolega Łukasz wine umieszczal raczej
po stronie Windows, wiec dmucham na zimne, bo sadze odwrotnie. ;)

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
I am an atheist, thank God.